Немає товарів цього виробника.
Ламкість, тьмяний колір і посічені кінчики здатні звести нанівець старання, витрачені на укладання, – про це краще за інших знають вчені бренда Milk Shake, що створюють адаптовані версії професійної косметики. Задум вивести на ринок такий проект з'явився в рамках інноваційного розвитку компанії z.one concept. Її засновник Івано Панзері наприкінці дев'яностих вирішив зайнятися вивченням італійських косметичних шкіл у сфері догляду за волоссям. У результаті сформувалося бачення того, яким має бути сучасний продукт.
Підприємець побачив, що існує нестача спеціалізованих засобів, заснованих на природній рецептурі та вироблених за високими екологічними стандартами. Так народилася ідея першої формули косметики Milk_Shake, яка виготовлена з використанням молочних протеїнів. Ця речовина, що здавна застосовується для оздоровлення, у формі гідролізованого екстракту увійшла до складу нових препаратів, а додавання квіткових витяжок і олій, дало змогу реалізувати принцип підвищення корисної дії.
Косметику з першої серії рекомендували купувати тим, хто цінує професійний рівень догляду. Користувачі незабаром оцінили ефективність засобів, а тому про компанію заговорили б'юті-видання, а також провідні майстри Італії. Такий розвиток подій послужив поштовхом до розширення пропозиції – так з'явилися колекції, розраховані на догляд за кучерявим і забарвленим волоссям. У наступні роки лінійка Milk_Shake розширювалася і сьогодні представлена такими напрямками:
Рецептура препаратів заснована на застосуванні натуральних сонцезахисних фільтрів, для цього використовуються олії, у поєднанні з екологічними витяжками, щоб забезпечити комплексний вплив, спрямований на захист та зміцнення волосся. Додатковий кондиціонувальний ефект досягається завдяки рослинним добавкам. Відмінністю засобів від багатьох представлених на ринку стало виключення потенційних подразників, а також насичення косметики речовиною Integrity 41 на основі екстракту соняшнику з антиоксидантами для інтенсивності кольору.