Які зміни відбуваються у шкірі після 30 років Читати...
Скинути фільтри
Ціна
Категорія
Наявність
Тип
Інгредієнт

Etude House

На сторінці:
Відсортувати за:
Ложка-уно для механічного очищення пор Etude House My Beauty Tool Pimple Popper - є двосторонньою ложечкою з медичної сталі і дозволяє безболісно і безпечно очистити шкіру від прищів і закупорених пір. Застосування: ретельно очистити обличчя та руки, продезінфікувати інструмент. Розпари..
155 грн.
Відгуків: 1
Набір пензлів для макіяжу Etude House Twinkle Mini Brush Set - мерехтливий аксесуар не залишить байдужою ні одну дівчину. Рожеві пензлики з блискітками перетворять нанесення макіяжу у справжне б'юті-задоволення.  Пензлі синтетичні, забезпечують м'яке та рівномірне нанесення: відмінно..
544 грн.
Відгуків: 1
Мочалка для душу Etude House My Beauty Tool Shower Ball- яскрава мочалка для душу не тільки створює багату піну, ніжно змиває забруднення, але й створює настрій, радуючи своїм виглядом.Не травмує шкіру.Мочалка з найменшої кількості гелю для душу робить піни стільки, щоб вистачило нанести на всю пове..
190 грн.
Відгуків: 1
Сонцезахисний крем-коректор Etude House Sunprise Natural Corrector SPF50/PA +++ Немає в наявності
Сонцезахисний крем-коректор Etude House Sunprise Natural Corrector SPF50/PA +++ - універсальний засіб для щоденного використання включає в себе функції сонцезахисного крему, праймера і коректора тону шкіри. Засіб має повітряної кремовою текстурою і ніжним світло-рожевим відтінком. санблоко..
595 грн.
Відгуків: 3
Сонцезахисний крем Etude House Soon Jung Mild Defence Sun Cream SPF 49 PA ++ Немає в наявності
Ожидаем до конца июня Сонцезахисний крем Etude House Soon Jung Mild Defence Sun Cream SPF 49 PA ++ - ніжна консистенція крему швидко вбирається, подарує приємне відчуття прохолоди і комфорту.Чистота, краса і надійний захист – все в одному ідеальному кремі! Крем з  високим ступенем з..
627 грн.
Відгуків: 1
Розсипчаста пудра для жирної шкіри Etude House Sebum Soak Powder Немає в наявності
Розсипчаста пудра для жирної шкіри Etude House Sebum Soak Powder – створена для усунення жирного блиску на обличчі. Пудра створює найтонше покриття на шкірі, знижуючи синтез себуму. Так само пудра має антисептичну та протизапальну дію. Ідеально підійде для власниць проблемної, чутливої ш..
455 грн.
Відгуків: 1
Лікувальна сироватка для вій Etude House My Lash Serum Немає в наявності
Etude House My Lash Serum — відновлювальна сироватка, що живить та зміцнює вії. Біотин не тільки сприяє їх росту, а й покращує структуру та блиск. Екстракт кореня імбиру запобігає випаданню, а гідролат зеленого чаю пом'якшує, розгладжує та відновлює вії. Сироватка має прозору, легку ф..
266 грн.
Відгуків: 10
Компактна пудра для обличчя Etude House Sebum Soak Pact Немає в наявності
Компактна пудра для обличчя Etude House Sebum Soak Pact - це компактна пудра для контролю себуму. Матує та поглинає надлишки шкірного сала, прозора мікро-тонка текстура пудри, зробить шкіру доглянутою, матовою та рівною на весь день. Також пудра має антисептичну та протизапальну дію. Ідеально ..
405 грн.
Відгуків: 2
Зволожуючий тонер Etude House Soon Jung PH 5.5 Relief Toner, 350 мл Немає в наявності
Etude House Soon Jung PH 5.5 Relief Toner — інтенсивно-зволожуючий тонер для м'якого щоденного догляду за шкірою.Підходить для всіх типів шкіри, у тому числі чутливої, схильної до запалень і подразнень.   Супер популярна серія Soon Jung для зволоження шкіри, сотні позитивних рев..
1291 грн.
Відгуків: 6
Безбарвна матуюча мінеральна пудра Etude House Zero Sebum Drying Powder Немає в наявності
Etude House Zero Sebum Drying Powder — безбарвна матуюча пудра для догляду за проблемною, жирною і комбінованою шкірою.Призначена спеціально для усунення жирного блиску.   Рекомендована для захисту шкіри від надлишку сальних відкладень, перешкоджає появі сального блиску, матує шкіру..
465 грн.
Відгуків: 5

Etude House

Название бренда было навеяно, благодаря прекрасным творениям польского композитора Фредерика Шопена. Одними из лучших произведений Шопена считаются «Этюды». Среди них есть те, которые отличаются свежестью и легкостью, но также есть и драматические произведения. Эта музыка вдохновила основателей Etude на создание прекрасного и доброго косметического бренда, благодаря которому, юные девушки могли бы подчеркнуть свою свежесть и продлить молодость.

Изначально, Etude House назывался просто Etude, как и серия произведений великого композитора, даже был сохранен диакритический знак (черточка над “E”). Но со временем бренд расширялся, менял свою структуру и сейчас мы все его знаем, как «Etude House».

РАЗВИТИЕ БРЕНДА

* Впервые, Etude House был основан в декабре 1985 года.

* В Июле 1990 года, бренд был поглощен гигантом Amore Pacific Group и начал свое стремительное развитие на рынке Азии.

* В Мае 1996 года были утверждены корпоративные цвета бренда. Ими стали нежно-розовый и белый. Чуть позже (1997г.), было изменено первоначальное имя бренда с простого «Etude» на «Etude House». Но уже в конце 1996 года, вышел промо-ролик бренда под новым именем, в котором фирма предстала в измененном облике в полной красе.

* В 2007 году Etude House открыл свой 100й магазин в Корее. А еще через 2 года, количество магазинов удвоилось и бренд приветствовал открытие своего 200го магазина.

* Также, с 2009 года началось тесное сотрудничество с соседними странами и Etude появились в Тайване, Сингапуре, Филиппинах, Японии и других азиатских странах.

После переименования и полного ребрендинга, дела Etude House резко пошли в гору. Они смогли определиться с целевой аудиторией и привлечь новых клиентов благодаря оригинальным дизайнам продукции и концепции бренда.

КОНЦЕПЦИЯ И СЛОГАН

Говоря о концепции, Etude считает, что макияж должен быть приятным, как игра и он не может ассоциироваться с каждодневной рутиной. Поэтому, все средства Etude отвечают четырём главным требованиям:

  • наивысшее качество,
  • доступность,
  • привлекательный дизайн
  • внушительный вариативный ряд.

Слоган Etude House впервые начал фигурировать в 2006 году, сразу после ребрендинга. Изначально, он звучал, как «Sweet Imagine», что в переводе обозначает «Сладкое воображение». Этот слоган полностью олицетворял бренд на тот момент. Вся продукция была выполнена в тонах белого шоколада и сахарной ваты. Крышечки украшали вензеля, а сами магазины больше походили на дворец сказочной принцессы, чем на магазин косметики.

Но по каким-то причинам слоган не прижился и с конца 2006 года по 2010 он просто отсутствовал. В 2010 появился новый слоган, который просуществовал также не долго «Lovely Me» (Анг.: Любимая Я).

Переломный момент произошел в 2010 году, когда бренд заключил контракт с популярной корейской группой 2NE1 и в особенности, с одной из участниц Sandara. Sandara смогла привнести недостающую живость и игривость, которую бренд так долго искал. Вместе с новым лицом, Etude разработали новый слоган, который сейчас широко известен среди клиентов бренда: «Wanna Be Sweet? Play Etude». Этот слоган максимально олицетворяет концепцию: макияж не должен быть скучным, играйте и будьте прекрасны!

На сегодняшний день, Etude House являются одной из лидирующих косметических компаний в Корее и во всей Азии. Их успеху способствуют многие факторы – время, оригинальность идеи, исполнение и активное социальное участие.