Корейські лікарські трави, гібридні текстури, багатофункціональність і, нарешті, найкращі BB- та CC-креми – це все про ERBORIAN. Творцями марки стали технолог та вчений Ходжунг Лі та маркетолог з великим досвідом роботи в Lancome Каталін Берень. Бренд адаптує азіатські знання щодо догляду за шкірою у простий, швидкий та зрозумілий сучасний ритуал.
В основі концепції принципи фармакопеї, тобто використання традиційних азіатських рослин. У продукти входять бамбук, юзу, женьшень – невід'ємний компонент корейської традиційної медицини hanbang, камелія, півонія, магнолія та зелений чай.
У марки є багато продуктів 2-в-1 з текстурами, що змінюють. Наприклад, очищувальна олія для зняття стійкого макіяжу: воскоподібний за текстурою продукт у руках перетворюється на олію, а при контакті з водою – на молочко. До речі, аромат для цієї олії створюють в історичній столиці парфумерії — Ґрассе.
Практичні всі тоніки – двофазні. Лосьйон з юзу складається з водної та масляної основ, а лосьйон, що матує, з бамбуком включає до складу пудру. Багато кремових масок можна використовувати як скраби та пілінги, залишаючи на ніч або на кілька хвилин.
Одні з найуспішніших продуктів у марки — BB- та CC-креми, які входять до збірки найкращих тональних засобів. Ще в 60-х роках, що з'явилися тонуючі креми, запропоновані дерматологами пацієнтам після лазерного пілінгу особи (для зволоження, захисту від сонця і вирівнювання тону), були вдосконалені і популяризовані в Південній Кореї в нульових. Erborian випустили свою версію — легшу та прозорішу, адаптовану для європейців. Серед трьох відтінків BB- та двох CC- можна знайти свій, тому що кожен підлаштовується під тон шкіри. Наприклад, CC-крем при нанесенні спочатку білий, але завдяки капсульованим пігментам поступово стає бежевим.
Марка кілька років постійно розширює ці лінійки, випускаючи нові формати. Крім класичних BB- і CC-, є продукти, що коригують почервоніння шкіри і пігментацію, BB- для області навколо очей, а також у форматі олівця для точкового нанесення.