Які зміни відбуваються у шкірі після 30 років Читати...
Скинути фільтри
Наявність

Dermalogica

Немає товарів цього виробника.

Лікувальна косметика Dermalogica з'явилася в 1986 році, але передумови створення бренду були ще раніше.

Джейн Вурванд – косметолог, яка здобула освіту у Великій Британії, – у 1983 році заснувала Міжнародний дерматологічний інститут, де і були розроблені формули нових засобів. Сьогодні цей заклад один із найкращих для підвищення кваліфікації косметологів з усього світу. Програми МДІ викладаються на курсах післядипломного навчання.

Оскільки спочатку з'явилися знання, а потім продукт, ця торгова марка гордо носить звання навчальної компанії, що має власну лінійку коштів.

Ідея створити свою продукцію прийшла Джейн, коли та усвідомила, що на ринку не існує косметики, яка дбає про здоров'я шкіри, а не лише її вигляд. Концепція торгової марки втілює переконання своєї засновниці, оскільки базується на виключенні інгредієнтів, які дратують покрив або сприяють розвитку комедонів.

У Dermalogica ви не зустрінете спирту, ланоліну, мінеральних масел, хімічних ароматизаторів або барвників.

 

  • Колекція товарів виробляється у Південній Каліфорнії США. Вона рекомендується фахівцями, які пройшли навчання в МДІ, і популярна більше за інших професійних торгових марок для догляду за шкірою. Компанія не прагне виділитися за допомогою дизайну, про що гордо заявляє на своєму сайті. Натомість фахівці МДІ створюють інноваційні продукти, яких потребує покрив.
  • Дермалоджик використовує інгредієнти, які ефективно відображаються на стані тканин.
  • Продукція не тестується на тваринах і не містить компонентів тваринного походження. Також бренд став засновником громадської організації, яка допомагає жінкам із різних країн розвинути свій бізнес-потенціал та стати фінансово незалежними. Фонд фінансується за рахунок прибутку основної компанії.
  • Лікувальна серія торгової марки заслужила на позитивні відгуки від редакторів таких знаменитих видань, як GQ і Allure.